fredag 7 augusti 2009

Solo

så hette en apelsindryck - läsk - på 70talet. Vet inte om den finns kvar nu.

På morgonen i tisdags körde Martin och jag ett intervallpass på ett terrängspår ute på Djurö. Tunga ben hade jag efter söndagens race och måndagens promenad runt på snadhamn. Men Martin var pigg. Kl 8 drog vi iväg. Uppvärmning och sedan 4 st intervaller med 2 varv runt banan. Pusst!

När vi kom tillbaka hade de andra i stugan vaknat. Vi duschade och därefter intogs frukost. På väg hem mot dalarna besökte vi CykelCity, Cykloteket och Cyklig.

På Cyklig blev vi ett tag då vi diskuterade upplägget kring spons för Martin kommande höst och nästa säsong. Det ser lovande ut - Cyklig lägger verkligen manken till för att hjälpa Martin. KUL!

Igår körde jag ett distanspass - 3.45 blev jag ute tillsammans med Anders. Runt mot Toftbyn-Sundborn-delar av LångaLugnet och sedan vidare ut mot Kniva-inmot stan och Rottnebyskogen innan vi gav oss för dagen. Lite seg i benen känndes jag men lyckades i alla fall kläma i lite uppför backen vid Kniva.

Imorgon planeras det för en tur runt FMT-banan i Ludvika med "omnejd". Det blir ytterligare ett bra distanspass denna vecka.
Fick förresten nya däck på posten idag. RaceKing 2.2 Tubeless. Så de har jag monterat för test imorgon.

Har en Focus Mares Cross -07 till salu för 6800:- om någon är intresserad. Liksom en Arione sadel för 700:-.

Inga kommentarer: