onsdag 14 januari 2009

Johan

kör grymt bra spinningpass på Friskssvettis i Falun. Äntligen är han tillbaka och med ett riktigt grymt pass! 169 i medel och 190 maxpuls på dagens 75minuterspass, det märks att man inte har fått kontinuitet på träningen hittils i vinter. Hög puls är bara förnamnet - men gött mos det! På nån vecka har jag fått ner den till mer normala nivåer om jag bara får vara frisk.
Imorgon blir det intensivpass med Anna L, spännade att testa de olika ledarna nu i början på terminen.
Jag drar igång en av träning med inriktning på att få upp styrkan i benen. Förstås med lite olika mängd o intensitet mellan veckorna. Men generellt en tuff period med betoning på styrka.
I mars blir det lite mer fartträning.

Hämtade lite kartongmaterial för att kunna skicka in framhjulet till Mavic.

Passade på att tvätta Viton på lunchen också - det var en evighet sedan - före Jul. Det kom fram en helt annan bil i andra änden av tvätten. Kändes som vilken Svensson som helst. Jag menar så sköter ju sina bilar, men för mig känns det som MISSskötsel.

Inga kommentarer: