torsdag 28 augusti 2014

Valet

Så var supervalåret 2014 över för min del. Passade på att lägga mina röster idag när jag ändå var in på stan i en del andra ärenden. Återstår bara att avvakta utgången då. Den kommande tidens överbudspolitik är bara patetisk. Att vi vuxna människor är så lättlurade....eller, är vi det? Nåja, nu har jag gjort min medborgerliga plikt - gör det du med!

Igår skjutsade jag ner Martin till Arlanda, han drog iväg till Kina för att köra ett CX-lopp. Även ett landsvägslopp skall avverkas innan hemfärd. 
Kineserna censurerar ju Internettrafiken så SMS, Facebook, Snapchat, Skype får stå tillbaka för Kik, som de tydligen släpper igenom. Ny app för mig. För dig med?

På träningsfronten intet nytt. Jag passade på att cykla lite i solen igår när jag var åter fr Arlanda. Soligt som sagt men blåsigt. Lite trötta ben hade jag men det gör inget, bara det är pigga på lördag. Tömma-vila-väcka är ju receptet inför tävlingar :-). Tömningen gjord. Idag vila, från cyklingen i alla fall. Bålen skall dock få sitt innan dagen är över.

Inga kommentarer: