måndag 12 mars 2012

Nedräkning

5 veckor kvar nu till Italien. Dålig timing att inte kunna träna som man tänkt då...
Vågade mig inte ut på cyklel i helgen trots strålande väder. Smärtan i axeln i vissa lägen och rörelser är inte att leka med och jag fegade därför ur. Vet inte hur jag skulle reagera på cykeln helt enkelt om jag lyckas träffa en sådan "smärttrigger". Ger axeln några dagars ytterligare vila från riktig cykling.
Det har gått hyfsat att köra spinning och Monark så det blev innecykling för hela slanten förra veckan.

I övrig rätt mycket att stå i på arbetet med övertidsarbete i lördags förmiddag då jag fixade med ett intranet. Ikväll väntar det mera arbete. Arbetsvolymen går ju i vågor så det blir säkert tillfälle att kvittera ut övertidstimmarna vad det lider ;-)

Ikväll drar en ny omgång av Maria Wern igång. Don't miss!

Inga kommentarer: