onsdag 9 april 2014

Snart så


Imorgon lyfter jag mot Mallorca för en veckas smalhjulingscykling tillsammans med både gamla vänner och  - i dagsläget för mig okända - förhoppningsvis nya vänner.
Vi är ett gäng på 9 personer som sticker från Skavsta imorgon, och till helgen fylls det på med ytterligare några stycken.
Skall bli hur kul som helst. Att det råder Aprilväder här hemma med snöfall idag ger ju bara extra grädde på moset då det väntar 20-gradig värme och sol där på ön.
Få se hur det är med inspirationen att blogga under tiden där nere. Erfarenhetsmässigt brukar tiden rinna iväg snabbt på eftermiddagarna och kvällarna och man vill ju inta vara asocial och fördjupa sig i padda, kamera och telefon när det finns så många att umgås med. Dessutom utlovar hotellets webbsida en fin SPA-avdelning och den måste vi ju utnyttja. Men nått inlägg skall jag väl bjuda på om inte annat en får jag fixa en sammanfattning när jag väl är hemma igen. Skall bli så gött att kunna cykla i kort-kort.
Ikväll blir det lite intervaller på Monarken och sista handen på packningen - blir fint det.

Inga kommentarer: