fredag 8 maj 2009

Sega ben

idag. Det känns en sådant skönt molande som bara ett hårt pass ger. Bangade igår och satte mig på TC inne. Man börjar visst bli bekväm av sig. Hade ingen lust att ge mig ut i regnet som öste ner, så TC fick tjänstgöra. Det var ett tag sedan nu så det gjord inget, var riktigt inspererad.
Körde 6st 4minutare med 3-4 minuters vila mellan varje intervall. Intervallerna var mellan 3.45 och 5.15 beroende på låt, och vilan mellan 2.55 o 3.40. Jag kör efter en spellista i Spotify jag gjorde i vintras då det var en del TCkörning.
Fick ihop 25 minuter på 90% eller över, totalt blev passet 70 minuter. Helt OK.

Ny SID Team kom på min NRS igår också. Jag trodde att den skulle vara tyngre än den ganmla SIDen, men faktum var att den var 40gr lättare - bonus.

Martins nya ram kom igår så efter helgen blir det att bygga om cykel igen.

Sent fick jag ett SMS från Anna som kommit fram till "sin" familj i Spanien. Nu väntar en hektisk vecka för henne.

Inga kommentarer: