tisdag 17 juni 2008

Slakt

Blev ingen cykel igår då det behagade ösa ner på kvällen. dessutom var jag som i dvala efter resan så jag var lite snäll mot kroppen och gav den ett dygn till att hitta rätt i rytmen.
Kim kom förbi och fångade upp mig för lite intervaller. Redan efter 2 km uppvärming stod det klart att inga nya tider skulle sättas idag.
Inte blev det bättre av att jag punkterade precis när vi gick av vägen för att börja våra backintervaller. Som tur var kunde Martin komma cyklande med ett bakhjul eftersom vi inte var så långt hemmifrån.

Tack Martin!

Intervallerna kan sammanfattas med ett ord - slakt!

Kan inte minnas när det kändes så tungt och gick så sakta senast! Tur att man bara var i USA 1 vecka. Rena fördärvet! Kändes som man blivt 20 år äldre och 50 kilo tyngre.

Bara att bryta ihop och komma igen!

Precis när jag kommit hem efter träningen kom Peter förbi med sina nya fina hjul. Han ville låna kompressorn för att "Stansa" sina RaceKingdäck. De satt som ett smäck! Fint de där med Stans.

Inga kommentarer: