tisdag 2 december 2014

En månad

sen senaste blogginlägget.
Lite glest kanske, men som med många andra exklusiva grejor ska man inte överdriva. Jag menar det är ju knappast så att någon dagstidning betraktas som exklusiv och blir ihågkommen. Nej det är snarare månadsmagasin med glättad yta och omotiverat höga prenumerationspriser som höjs till exklusivitet.
Lite så också med bloggar ?? Eller..inte.
Nej skämt och sido så är det väl helt enkelt så att tiden rinner iväg och blogginspirationen varierar. Tiden har runnit snabbt och inspirationen att blogga har lyst med frånvaro -  som ni förstår.

Överlevde väl "Kistaveckan" med heder. Det var där i hotelldöden även bloggen gick samma öde till mötes. I alla fall tillfälligt. Nu är jag tillbaka.

Sedan dess har väl veckorna rullat på med mycket arbete och träning. 3 Monark/spinningpass, 2 bålstyrkepass och 1 distanpass i veckan. Så ungefär har det sett ut träningsmässigt och kommer se ut fram till Jul. Därefter är det dags för nästa växel.
På arbetsfronten har det varit en period av mycket. Både nytt  - kul och spännande och gammalt som slutat fungera - tråkigt, oförklarligt och stressigt. Nu är det lite mer balans igen. Bra det.

Löpningen fick ju ett abrupt slut under veckan i Kista. Muskelbristning i vaden kändes och sedan dess har jag inte vågat mig ut igen. Tråkigt, för det är verkligen fritt och en enkel motionsform att kunna springa lite i skog och mark. Kommer nog smyga igång lite igen innan Jul.....för jag vill.




Inga kommentarer: