tisdag 21 oktober 2014

Dag 2

Hotelldöden eller vad heter det?

Det blir några timmar att slå ihjäl när man inte är hemma utan istället bor på hotell. Dag 2 avverkad på kursen. Fortsatt intressant och givande. Men när kursdagen är slut vid 16 så blir det några timmer att slå ihjäl innan det är dags att krama kudden.
Idag kollade kollade jag igenom min labmiljö där hemma efter kursen. Naturligtvis har jag sett till att jag kommer åt min labmiljö bara jag har en internetuppkoppling :-)

Efter lite fixande i min labmiljö gick jag ner till KistaGallerian. Tittade in på på G-star-butiken. Mina "favvojeans" de senaste åren har varit lite olika modeller från just G-star. Inte för att det är just det märket utan för att de har haft sköna kvalitéer på sina jeans. Mjuka och "inslitna" redan från start. Detta besöket slutade med att jag lämnade butiken med ett par jeans och en t-shirt. Expediten som hjälpt mig under provningen tom tog i hand och tyckte det var trevligt att hjälpa till. Hon genomskådade säkert att jag var en vilsen lantis....Kanske tittar jag in senare i veckan för att kolla om de har några sjyssta chinos.

Nu ska jag krama kudden så jag är pigg och alert imorgon ---dag3.Blir nog ett löppass igen imorgon efter kursen. Benen överlevde trots allt gårdagens pass rätt OK...

Inga kommentarer: