torsdag 2 oktober 2014

Kundvård

Inte den senaste modellen - men den fyller mina behov och är liten och lätt.

Jo det kom en ny Garmin Edge 500 idag. Snabb och bra hantering av garantiärenden är en billig och bra åtgärd som kostar företaget lite men ger bra reklam. Nu blev ju jag glad och berättar detta för "alla jag känner".
Polar är ett annat exempel på företag där man får bra och snabb service.
Sen finns det ju exempel på motsatsen också. Men dem lämnar vi därhän denna gången.

Garmin släppte igår en ny multisportklocka - Forerunner 920XT. Den blev jag riktigt sugen på. Skulle kunna fungera både som vardagsklocka och pulsklocka på spinning/Monark, skidor och löpning. Skulle vara riktigt fint. Skall försöka få fingrarna på en så fort de finns att klämma och känna på. Den får inte kännas för klumpig och tung, då funkar den inte som vardagsklocka.

Förkylningen då? Jo den bitter sig kvar men det är väl det där sista i näsan bara som återstår nu. Men det kan vara segt ibland att bli kvitt det där sista. Slutar väl med att jag river av ett träningspass för att fördriva det. Men jag håller mig lugn till helgen i alla fall.

Inga kommentarer: