tisdag 7 oktober 2014

Oktobertisdag

Ny vecka nya möjligheter. Fast den började ju igår förstås. Kundbesök med ett intressant uppdrag på ingång, kul det. Har varit lite stiltje på den fronten ett tag med mest förvaltning av befintliga saker.
Jag gillar och behöver utmaningar för att engagemanget skall bli på topp.
Men nu är det nytt på G och jag får anledning att dra igång servrarna i garaget för att kunna labba lite och testa en del detaljer innan de skall sättas i sjön.

På träningsfronten är det fortfarande stiltje. Envis förkylning det här. Men jag tar det lugnt. Bättre att vänta några dagar, eller en vecka, extra nu än att det tar omtag och blir en långdragen historia hela hösten. Men det skall väl förhoppningsvis inte dröja länge innan jag kan cykla eller springa lite igen, hoppas jag.

Inga kommentarer: