onsdag 29 april 2009

6 gånger uppför

ja så fick det bli. Uppvärmning på grusvägarna via Haghed till Bodarna i Bjurs. Tror jag passerade Lundbergs fäbodar 1 minut snabbare än brukligt. Får köra ett tempo dit någon senare för att få det bekräftat. När jag kommit till Bodarna vände jag om och körde 6 gånger uppför backarna som finns på den vägen när man vänder om och kör mot mot Haghed igen. Lyckades köra all intervallerna relativt jämt - alla intervaller låg inom 10 sekunders differens i tid och pulsen diffade 3-4 slag och höll sig kring 90% av max. Gött mos med andra ord. När den sjätte intervallen var avklarad vinglade jag hemmåt igen.

Där mötte jag Martin som precis kommit från träningstävling på Jungfruberget. På med vatten på spisen - lite pasta med Falukorv satt fint för oss båda. Damerna är i Hedemora där Anna dansar med sin grupp från Dansa i Falun.

Lite plock inför imorgon då jag skjutsar Martin till Kvänum o 1:majloppet.
Bjöd på en beggad Duringaffel också.....men nja jag vet inte....vill ju ha en SID.

Inga kommentarer: