fredag 28 oktober 2011

TGIF


 F1gossarna får det inte lika svängigt som cyclocrossåkarna i helgen.

Snart dags att lägga arbetsveckan bakom sig. Ja nästan hela månaden förresten. Det rullar på i bra fart nu - ca 30+ övertidstimmar kan jag summera ihop denna månad. Nästan på gränsen till mycket men hellre det än tvärtom. Rätt bra timing med mycket jobb nu på hösten då det finns mer fritid att ta ifrån. Träningstimmarna är i mitt fall lite lägre under november-januari så då kan man jobba på lite mer. Komptimmarna blir fina att ta ut i sommar för cykelpass i solen.

Provet igår gick åt skogen. Ingen är förvånad. Jag hade helt enkelt inte möjlighet (tid) de sista veckorna att lägga den tid på förberedelser som krävs för att fixa det. Men försöket gav ändå lite insikt om vilken typ av frågor som dyker upp och vilka svaga punkter jag har. Så det får bli nya friska tag.


Efter någon dags väntan kom så paketet från Cyberphoto med chokladbit och allt. Spännande med ny kamera. Mycket nya funktioner att kolla igenom och lära och det är ju alltid kul. Kan bli en o annan film nu med.

Är det någon som är sugen på en Canon 40D med en 17-85-glugg så hör av er - den är till salu.

Träning denna vecka; 3 pass på cykel, 2 spinning och ett VM. Blev lite mörkt på sista heatet i onsdags så jag avbröt efter 1 varv. Lite otäckt att köra full fart (för mig) och inte ha koll på underlaget.

Inga kommentarer: