tisdag 23 februari 2010

2 dagar kvar

Igår körde jag ett spinningpass igen. Börjar komma igång igen efter förkylningarna men inte så mycket mer. Som jag skrivit tidigare så hade jag önskat mig en annan "uppladdning" inför Cypernresan. Men, men, nu är det som det är och det skall bli riktigt kul.

En plump i protokollet är att just denna vecka har just Lufthansapiloterna beslutat sig för att gå ut i strejk. Gissa vilket bolag vi åker med. Just det. En strimma av hopp finns dock, jag har kollat runt på Lufthansas hemsida en hel del och som det ser ut just nu så kommer de flighter vi åker med att gå som planerat. Vi hoppas verkligen att det blir så. Vorde ju surt om det försvinner en eller ett par dagar i början av resan till att sitta på någon flygplats.

Ombesiktning av Vito imorgon bitti. Hoppas verkligen att den går igenom nu så vi har något att åka i till Arlanda på Torsdag:-).

Inga kommentarer: