torsdag 21 oktober 2010

Min blå kompis

Min blå kompis.

Bet lite i kinderna i morse med. -8 hade vi på termometern vid frukost. Skrap på bilrutor och motorvärmarsladd är återkommande morgonsysslor nu.
Fina dagar då man borde vara ute istället för inne.

Premiär på Stefan C's intensivpass i tisdags. Ett riktigt bra pass med bra intervallträning i högt tempo. Det blir det återbesök på.
Idag var tanken att köra ett spinningpass igen på F&S men arbetet satte käppar i hjulet för det. så det blev till att grensla den blå kamraten hemma och kör lite intervaller. Har gammal Spotifylista med uppvärmning 3 låtar och sedan varannan låt peppmusik ala hårdrock och varannan låt lugna låtar. Jag körde 6 st pepplåtar innan jag klev av. Snabbt fint pass.
Har packat lite också inför resan ner till Lidköping i helgen där Martin skall köra deltävliningarna 3 o 4 i CX-cupen. vi åker imorgon efter lunch och plockar upp veteranen Janne  i Borlänge.

1 kommentar:

stefan carlsson sa...

jag rodnar, -tack, och tack för som alltid snygga bilder, -de publiceras inom kort på en blogg nära dig./stef