söndag 19 juni 2011

Lugnet före stormen

Lekstuga alá IT.

Sista lediga dagen innan kvinnliga delen av familjen kommer hem från soligare och varmare breddgrader. Veckan har gått fort - så som den gör när man har kul.

Trevligt på jobbet med sommarfest i fredags och lite kul grejor även privat.
Tidigare i vår kom jag över lite hårdvara så denna vecka har jag lagt lite tid på att få det på plats och iordning. Tanken är att jag skall få till en duglig labb/utbildningsmiljö för forsatt förkovran och labbande. Väntar på några Tb disk och några Gb minne som skall på plats bara.

Träningsmäsigt har det blivit ett par intervallpass och så distans idag. Inte så mycket att orda om kanske. Jag vilade faktiskt hela 2 dagar efter Lida eftersom jag var lite öm i lår och hand.
Men nu käns det bra så kommande vecka skall det bli mer tränat.

Inga kommentarer: