lördag 3 september 2011

Bocktstensturen

Tung dag på jobbet kan man väl sammanfatta det hela.
Gjorde nog min sämsta start i sommar -  ja kanske någonsin. Inget krut i benen alls. Kändes som alla åkte förbi mig på väg ut till Åkulla. Pulsen i taket men ingen fart. Beslutade att försöka hitta mitt tempo och komma in i loppet utan att spränga mig. Ingen ide att maxa om inte farten finns.

Vid Åkulla tycker jag att det lossnar lite men det är naturligtvis alldeles försent då vi nu kommit nästan 3 mil in i loppet. Jag åker med åkare jag aldrig sett tidigare och forsätter plocka placeringar. BST är en kul och krävande bana, helt i min smak. Kom i mål som 7:e i min klass.

Stort tack till Cykloteket Racing Team som langade till mig. Excellent som vanligt!

Skönt att bo kvar i Varberg ikväll, passar på att fixa med cykel och tvätta kläder. Imorgon forsätter jag ner till Helsingborg och sätter mig i skolbänken kommande vecka.

Inga kommentarer: