söndag 18 september 2011

Morgonspinning o hardtailtest

Jo men visst! En del kändisar har talat så väl om morgonpasset på fredagar så i fredags testade jag. Spinning på fastande mage kl 7:00. Var lite rädd innan passet att man skulle ramla av pinn av utmattning eller blodsockerfall eller något annat okontrollerbart. Men det gick bra! Frukost efteråt och på plats på jobbet vid 8:30 med ben som molade så där skönt ni vet. Får bli fler gånger.

Igår var det arbetslördag vid bystugan i byn. Barbro och jag delade på dagen. Jag startade på morgonen och Barbro löste av mig vid lunchtid så jag kom ut på ett distanspass vid 13-tiden. Hittade lite nya stigar ovanför Rogsjön. Jag testade Martins Scott Scale. Det skulle jag aldrig har gjort. Vilken sjukt rolig cykel! Få se vart detta leder....

Inga kommentarer: