söndag 18 december 2011

En vecka har gått

Jepp, så var det dags för veckobloggningen då. Kan ju inte skämma bort er med rapporter varje dag ;-). Jobbet rullar på i god fart men övertidstimmarna har denna vecka hållit sig till entalet i alla fall. Sista veckan som jag haft chansen att inhämta de sista detaljerna kring en leverans där jag går in som ersättare för en kollega som valt att sluta hos oss.

Idag var det så dags igen för söndagsdistans. Inte alls lika fint väder som förra söndagen men inte värre än att det var helt ok. Vid 9 var vi idag 6 tappra på Postenparkeringen. Jesper Hjortsberg, Jens Westergren, Magnus Johansson, Jonas Bergkvist, Martin o jag. Vi styrde kosan ut mot Smedsbo-Rexbo-grusvägen förbi Vålberg-Sågmyra-Bjursås-Haghed. Cykelbart hela vägen (till skillnad från förra helgen ;-) men lite förrädisk halka var det vid Haghed, vilket Jens o Magnus fick erfara då de var i backen 2 gånger var.

När vi passerade Österå så hade vi inte skrapat ihop 3 timmar vilket var mitt mål för dagen - så Martin o jag slog följe med Jesper - som skulle köra en timme till - ett extra varv runt Varpan innan det fick vara nog. På det sättet fick jag 3:29 på klockan idag. Skönt att få bli trött!!

Har sedan mest slöat i soffan och kollat in ski cross o hästhoppning. Han med att se lite livestream från världscupen i Namur också...lerigt värre..

Inga kommentarer: