torsdag 22 december 2011

Monarkpass

Rätt lugnt på jobbet för en gångs skull. Annars brukar just sådana här dagar före en ledighet vara lätt hektiska. Verkar som alla kommer på allt i sista stund så där 5 i 12. Lyxade till det med långlunch med lite shopping och ärenden. Löste in lite återbäringspengar på Cykel&Fjäll, såg till att pengarna på en utbetalningsavi blev insatta på kontot. Lyxade till det med ett par nya brallor på MQ också - så nu kan jag bli julfin i år också.
Nu är jag ledig till 2:a januari - skall bli riktigt skönt! Det har varit en körig höst med mycket övertidsjobb - har passerat årskvoten med råge bara på några månader. Men jag tar hellre det än motsatsen.

Körde ett pass på Monarken direkt när jag kom hem. 2*20 minuter - det är inget roligt pass. Första 20:an går rätt lätt tycker jag. Men sedan - en bit in i andra  - vid så där 7-8 minuter in. Då tar psyket slut. Jag får verkligen ta till olika knep och räkna ner tiden i flera etapper.
Körde samma belastning som förra veckan men kunde hålla högre kadens passet igenom så det tar jag med mig som ett tecken på litet framsteg.

Hoppas på skidpremiär i helgen.

Inga kommentarer: