söndag 31 mars 2013

Vila

"Vila är ett vapen" - brukar Paolo Roberto ofta skriva i sitt twitterflöde. Tar honom på orden idag.

Jag hade tänkt fortsätta Påsk-distansandet med lite skoterspår idag men det får bli soffan och "Ronde de Vlaanderen" istället.
Med bara 2 veckor kvar till Italienlägret vill jag inte riskera att bli förkyld och då det kändes lite krispigt och torrt i halsen i morse så väljer jag det säkra kortet - hoppas jag.

Igår fixade jag lite med 29ern - fick på tävlingshjulen och bytte pedaler. Efter 2 havererade XTR-pedaler i familjen och med kännedom om ett 3:e par som havererat så testar jag något nytt.


Ritchey Pro V5 Paradigm  - är det långa namnet på pedalen




Lite bilder från fredagens tur söder om Borlänge i trakterna av Spraxkya och Grängshammar.






Inga kommentarer: