tisdag 25 augusti 2009

Tömmning

Ja vet inte om jag tror att det har effekt att köra ett tömmningspass för att på det sättet öka effekten av att kolhydratladda. Men idag blev det ett sådant pass så här några dagar innan FMT. Drygt 2½ timmar med, mest, grusvägssmiskande tillsammans med Kim. Jag drack bara vatten, nästan 1 flaska - det var allt. Kim fuskade lite o tog en banan efter halva tiden.
Nu återstår väl bara att, som någon sagt, "skaka vader och dricka Vitargo".

Nja lite cykelvård blir det imorgonkväll och lite lätt rull på torsdag o fredag. På lördag smäller det. Hoppas jag har bra klipp i benen och att det blir uppehåll så jag klarar 5 timmarsvallen. Då slipper jag köra den tråkigaste långloppsbanan mer.

Med lite flyt så får jag langning också. Skönt att slippa camelback.

Inga kommentarer: