fredag 4 september 2009

Kvällen innan

skall ju allt vara klart inför loppet. Det är det också - nästan.

Funderar på att byta magneten för hastighetssensorn. Ingen viktig detalj men under FMT så vred den sig och slog i sensorn vid flera tillfällen. Jag har testat dra hårdare men det hjälper inte så mycket. Ekrarna är sååå tunna så det är inte mycket att klämma runt. Fixade en ny magnet idag innne i Varberg men det blåser ju så mycket här så det går banne mig inte vara ute. Så den har inte kommit på plats ännu.
Få se om jag byter imorgon bitti....

Tog en fika inne i Varberg. Träffade systrarna Grimbäck och de rekommenderade Café Ströget. Kaffe o kladdkaka satt fint.

Tja sen har jag konfigurerat en ny router eftersom den gamla gett upp. Så nu är det bara att jacka in den nya när jag kommer hem.

Hoppas innerligt att vinden avtar till imorgon, liksom regnet.

Inga kommentarer: