söndag 20 september 2009

Sista turen

på min NRS blev det igår. Peter Almlöf, Anders Clason o jag fick en fin tur i solen igår. Vi startade ut mot Grycksbo på Gamla Fruns väg och WC-banan upp mot Oxberg och vidare mot Solberga. Lite nya stigar utforskades i trakterna av Hälgebo. Sedan blev det lagtempo in mot Falun över Smedsbo.

På kvällen dök Håkan Löfström upp och kollade in NRS:en som jag haft ute på annons. Jag kände köpsignalerna i luften, men förståndig man gör inget överilat :-).
I morse dök han upp igen efter att ha sovit på saken - pengar och cykel bytte ägare.
Så nu är det lite tomt i garaget, jag fick ta och plocka fram vintercykeln för att fylla tomrummet.

Vi var och kollade på en VW Polo idag också, Barbro vill ha en mindre bil än A6:an....
Själv är jag sugen på en Multivan.. vi få se hur det löser sig.

Inga kommentarer: