söndag 6 december 2009

2:a adventsljuset är tänt

Jovisst är det så. Det lackar mot Jul. Beställde en Julklapp på nätet idag, men annars har jag alla kvar att inhandla. Hur ligger ni till?

Körde att 3timmars spinningpass igår på F&S. Stefan C och Anna-Cari var duktiga som ledare och hyll ångan uppe in i det sista. Jag lyckades köra på rätt bra tycker jag, fick 150 som snittpuls och 180 i maxpuls under passet och 6 stycken 75cl flaskor med vatten gick åt. Det var det enda jag intog utom 2 små bitar banan som delades ut i samband med att Stefan och Anna-Cari avlöste varandra som ledare. Både satt där framme på "podiet" under hela passet men en var passiv och en var aktiv ledare under 30 minuter sedan bytte de roller.

På kvällen igår var vi och bevittnade "Dansa i Falun"'s årliga julshow. Fina uppträdanden i drygt 2 timmar och höjdpunkten var naturligtvis när Annas gäng körde Streetjazz!

Idag lite hemmapyssel. Möblerade om i Vianon så att vi har 3sitssoffan kvar som baksäte och de 2 fåtöljerna åkte ur och fick plats i friggeboden efter lite stuvande. Nåra saker fick stryka på foten för att ge plats. De hamnar på Varggården nu istället.

Tvättade Vito och fotade den för kommande annons. Ytterligare lite rensning bland tyskarna ska det bli.
Det ringde en spekulant på Audin ikväll. Han planerar att komma upp från Vetlanda på torsdag. Hoppas han tar Audin med sig :-)

Min kontakt i Österrike hörde av sig om pris på sommarhjulen till vianon, han var bussig och sänkte priset så det i stort sett täckter fraktkostnaden. Ska man slå till? Jag får se. Jag är ju norrlänning så jag funderar vidare lite ;-)

Inga kommentarer: