tisdag 15 december 2009

Helt OK

Startade dagen med att besöka en kund i stan och uppdatera lite säkerhetsprogram som används för deras bankkontakter. Under tiden jag är där ringer en kollega och berättar att en annan (större) kund har stora problem med sitt intranät. Blir sittande i krismöte i telefon under 1 timme med andra inblandade leverantörer och kunden naturligtvis, som inte är alltför glad om man säger.
Efter en del gemensam analys så enas vi om att stänga ner intranätet och göra lite underhåll i databaserna. Och se det hjälper. 25000 nöjda o glada användare runt världen. Fin känsla det.

Spinningen igår kändes också fin, tog i så mjölksyra och svett sprutade. Men som sagt jag tjatar om Wattmätare. Hur skall jag få till det?

Ikväll skall jag klippa mig. Sedan får Vianon Hakkapelitta - så snart är det slutsladdat på Bridgestone. :-( eller :-).

Nu blir det en kaffe med papparkaka.

Inga kommentarer: