tisdag 8 december 2009

Utsövd?!

Natten till igår somnade jag vid ½ 4-tiden på morgonkulan. Jag var nära att ge upp och var på vippen att stiga upp när jag äntligen inte tittade på klockan mer.

Igår var jag TRÖTT. Men inatt har jag fått sova igen. riktigt skönt.



Vet inte riktigt orsaken till att jag har så svårt att somna vissa kvällar. Kanske är det oro inför stundande julklappsinköp eller funderingar på vilka fälgar man skall välja eller kan det vara funderingar på när jag skall sätta in det avgörande rycketlångloppsSM eller är det helt enkelt så att jag tränat för lite och inte är tillräckligt trött.



Idag skall jag få mina ben och rygg masserade på Hälsovalet. Det blir en avslappnande timme. Jag somnar säkert. Eller NOT. Det brukar kännas rejält att få massage, kallsvetten kan komma krypande ibland. Tror jag står över spinningen i kväll och låter massagen göra sitt. Imorgon blir det spinning iaf.

Inga kommentarer: