måndag 6 september 2010

"Rullpass"

Martin tyckter det räcker med 1 dags vila för mig efter BST. "De e nog bra för dig Göran att hålla snurr på benen" stod det i ett SMS från honom idag.
Nåja, inte alla dagar som junioren "tjatar" att man ska hänga med ut, så sagt och gjort. Vi stack ut direkt jag kom hem efter jobbet. Upp mot Sjulsarvsstugan bar det via lite nya stigar. Jag som trodde jag visste alla i det området. Väl där uppe testade vi den nya preparerade stigen "Second chance"  som ett gäng flitiga "stigbyggare" skapat.
Martin startar filmkameran.

Kul med lite kluriga svängar på något ställe. Men de följande gångerna gick bättre än den första. Skaplig backe upp också för att ta sig till startpunkten. En bra plats för intensiv BU/BN träning! Idag hade jag dock fullt upp med att ta mig upp - benen är lite sega efter lördagens urladdning.

Inga kommentarer: