fredag 7 januari 2011

Klämdag

Många tar säkert ut ledighet idag. Med 1 semesterdag får man på det sättet minst 4 lediga dagar. Bra utväxling. Eftersom jag "fick" vara ledig mellan Jul och Nyår så jobbar jag idag. Inte så betungande då så många ändå är lediga. Man kan passa på att få bort en del surdegar som blivit liggande.

Vet inte om ni - som jag - kollade in presentationen av Andy och Fränk's lag - Team Leopard - TREK igår kväll. Lite pampigt måste jag säga att det var. Med representation från landets regering med diverse ministrar på plats. När ser vi representanter från sveriges regering på plats vid presentation av proffslag? Oavsett gren? Aldrig!, skulle jag påstå. Eller.

På träningsfronten forsätter jag med en blandning av spinning, där jag går upp på 3 pass/veckan nu, skidor som distanspass samt styrke- och stretchövningar enligt Postural Terapi-teorin.

Spinning ikväll - samt Let's Dance-premiär.

1 kommentar:

Öijer sa...

Det är väl kanske Luxemburgs skattemedel som delvis ska finansiera laget. Om det är så det är så borde regeringen ha visst intresse av projektet.. :)