torsdag 19 mars 2009

Skidspel

Ja, det var väl invigning för Svenska Skidspelen i kväll på stan. Var ni där? Nä, inte jag heller.
Hungrig så jag skakade var jag när jag kom hem vid kvart över 6. Jag är lättirriterad i sådana lägen - lagom sliten efter en arbetsdag direkt följd av 1 timme spinning.
Men jag lyckades fixa käk utan att bli ovän med alla som var hemma:-) Fick tom lite hjälp faktiskt, det var väl fler hungriga kan man tänka. Efter maten bli man så där lagom loj. Skulle ha go lust att landa i soffan.
Jag var dock tvungen att kolla en sak för kunds räkning också och det har tagit min tid fram till nu. Glamoröst att vara konsult. Helg o kvällsarbete :-) Men man ska inte klaga, det är värre för de stackare som får lämna firman. Kan ju tom sitta hemma o fixa jobbet.
Jag hoppas komma loss från arbetet imorgon vid lunch så jag kan kolla in "King and Queen of Mördarbacken".
På lördag åker Martin och jag till Solna och hälsar på Cyklig. Säsongspremiären är bara 1 månad bort för Martin så det är dags att få alla pinaler på plats. 3hg lättare blev hans cykel häromkvällen.
Själv grämer jag mig över ett missat köp av fina o lätta hjul som var på annons för ngn vecka sedan. Men jag är ju norlänning så jag tvekade nån timme för länge :-) så de han gå.
Hoppas hinna både biltvätt, Skidspel och träning på söndag.
På söndag kväll får det bli 15 grader varmt, regn och blåst så snön åker väck! Snabbt!

Måste kolla in vilken kanal F1 sänds på denna säsong också..10 dagar kvar nu till premiär.

Inga kommentarer: