måndag 30 november 2009

Helgen som försvann

Tjipp. Ny vecka - nya möjligheter.

Helgen försvann utan att jag han vara med käns det som. Väcktes vid 9 på lördag morgonen av telefon. En entusiastisk pensionär från orienteringsklubben i stan var i luren och han ville ha råd om hur ett program jag gjorde för 9 år sedan fungerade! Vi bestämde träff på söndag em för att reda ut bekymren.
Resten av lördagen blev det städning. Avslutade dagen med en Johan Falkfilm. De är riktigt bar tycker jag.

Tänkte komma upp i bra tid på söndagen för att åka till OKQ8 i Hälsinggården och tvätta Audin innan det blir kö. Men icke då - jag sov som en stock till ½10. Så jag tvättade hemma istället vilket iofs funkar helt ok då det är varmgrader. Man får ju behålla bilen ren då också till skillnad från om man skall ta sig hem från Hälsinggården. Även BMW:n fick sig en avsköljning och "vinterhjulen" åkte på den. Har ett par utslitna 17tummare som den får stå på över vintrarna så man slipper "platta" på sommarhjulen. Lite fotande av Audin som skall ut på annons hann jag med innan det började skymma.

Fixade också min 9 år gamla applikation till orienteringsklubben så nu rullar det på ett tag till hoppas jag.

Idag lämnade jag Vianon hos Philipson för att få motorvärmare och lite annat fixat.

CAD Autogarage gjorde ett mycket bra jobb med att dekalstrippa, polera och sätta solfilm förra veckan.

Ingen träning i helgen men ingen ko på isen känns det som, men nästa helg får det allt bli ett distanspass. Tisdag o torsdag blir det spinning iaf.

Inga kommentarer: