torsdag 19 november 2009

Roadtrip


I kväll efter jobbet beger jag mig söderut med tåg. Slutdestinationen är Falkenberg där jag imorgon förmiddag efter övernattning i Götet skall göra klart en bilaffär och bli med nyare Mercabuss är det tänkt. Vet inte om den blir lika tuff som den på bilden men med samma färg som på bilden och med 17"-hjul och liten sänkning så finns i alla fall potentialen. Tänkte börja lite mjukt med att dekalstrippa den, det sitter nämligen företagsreklam på som skall väck. Sedan på med mörk solfilm på sidorutorna så är man på G. :-)

När jag ändå är där, söder om Vättern, så gör jag en pitstop i Jönköping på fredagkväll och tittar in på Svenska Cykeldagarna en stund på lördag. Tänkte stanna och lyssna på intervjun med Gun-Rita och en hel del cykelgodis förväntar jag mig också hinna dräggla över innan jag åker vidare hem.

Inga kommentarer: