fredag 4 mars 2011

Sportlovsvecka

Strålande solsken inledande dagar på veckan gjorde att jag var grymt sugen på att ta en ledig dag...men schemat såg inte ut att tillåta det. Inte förän på onsdag em då en planerad aktivitet under torsdagen ställdes iin. Jag var inte sen att genast fylla det hålet med kompledigt. Fick ett underbart fint distanspass p MTB med Anders som sällskap. Vi körde allt från torra asfaltvägar där dubben knattrade ilsket till fina skoterspår i Bjursås. 3½ timme fick jag på klockan i solen.


Anders testar skoterspår.

Lite transportlogistik var tvunget att lösas till Oxberg idag så jag "offrade" mig. Vi fick alla en fin dag i solen. Martin var den som jobbade idag då han premiäråkte i Vasalopsspåren på SkejtVasan. Tror han tyckte var kul :-)

Martin (205).

Inga kommentarer: