tisdag 3 augusti 2010

Back to basic

Klarade väl första dagen efter semestern så där igår. Lite för många mail i inkorgen och lite för fint väder för att det skulle kännas helt bekvämt tycker jag. Inte helt bekväm idag heller men det kommer väl. Skönt ändå att vara tillbaka och få lite struktur på dagarna :-)

Jag vilade helt från träning igår - tyckte jag förtjänade det helt enkelt. Idag blir det lite båltyrkeövningar.

Har beställt lite cykelrelaterade prylar från CRC idag - 2 enkla bromsskivor till vintercykel, lite gel och växelwirehölje kommer i paket. Biljetter till Forever Young 2010 i Gävle har jag också köpt, liksom lite mobiltelefontillbehör. Värsta shoppingrundan på fikarasten - bäst att hålla lite i plånboken nu...det är ju bara den 3:e...

Schumacher verkar lite mer ångerfull nu än direkt efter loppet i söndags. Mediaknep eller på riktigt är väl frågan. Personligen imponeras jag inte av honom längre. Han har gjort lite för många osportsliga manövrer i sin karriär för min smak. Tror inte han är speciellt nöjd med sina prestationer denna säsong. Rosberg har överträffat honom med råge.

Inga kommentarer: