fredag 23 november 2012

Flytt

Lite mer kvalificerat lass än mitt...

Startade dagen 7:00 som sig bör med ett spinningpass.

Annars är det sista dan i dag på Innovation Centre på Kyrkbacksvägen.
Efter nästan 2 år stänger vi kontoret som jag delat tillsamman med en underkonsult till oss.

Nya förutsättningar gör att vi nu väljer att säga upp kontoret. Lite vemodigt då det varit stimulerande att få lära känna nytt folk från skilda verksamheter som sitter här på företagshotellet. Många glada skratt och givande diskussioner det blivit. Det blir extra givande då ingen jobbar i samma bransch. Då blir det verkligen snack om ditt & datt, högt & lågt. Inget jobbrelaterat.

Men, men. Var sak har sin tid.
Nu flyttar jag hem kontoret och min labbutrustning. Kommer säkert åka in till Borlängekontoret någon dag i veckan för att inte bli totaleremit. Resten av tiden planerar jag kunna sitta hemma. Det mesta av kontakterna med kollegor och kunder sker ju ändå via telefon, mail eller chatt så det spelar inte så stor roll var jag sitter för själva jobbets skull.
Tror det kommer bli riktigt bra. Skall bara få till en bra arbetsplats där hemma.

Inga kommentarer: