måndag 26 november 2012

Ny vecka

Nya tag.
Kom lite snö i natt. Ljust och fint blev det. Synd bara att temperaturen har så svårt att komma under nollan och parkera där.
-10-12 grader, blå himmel & sol. Perfekt vinterväder det. Om ni frågar mig.
Men det blir som det blir inte mycket att orda om egentligen. Och ändå är det det vi gör.

Anna plockade med sig ett 1:a pris från danstävlingen i Hallsberg i lördags. Superkul! Tony, Dermot och Charlotte från Let´s Dance var där som domare och speaker.

Distanspass igår. Det utforskades lite nya vägar söder om Borlänge. Blev knappa 11 mil och 4:15tim på klockan. Ordentligt trött blev jag, vilket var ju var målet.

F1-säsongens sista lopp blev ju så där spännande som det skall vara. Vettel blev avkörd i 4:e kurvan, precis som jag hade en känsla av skulle hända. I och med det var det guldläge för Alonso. Men Vettel hade tur och bilen höll och han kunde plocka placering efter placering och körde i mål som världsmästare. På en hedersam 6:e plats med Alsonso som 2:a. Denna säsong har varit en av de mest underhållande på länge. Riktigt lyckat med DRS-reglerna.

Dahl levererar som vanligt och det fick avsluta söndagen.

Har haft första dagen på hemmakontoret i dag. Röjde lite på mitt skrivbord för att få plats med alla skärmarna. Få se om jag ramlar över något billigt lite större bord framöver...lite trångt nu

Inga kommentarer: