fredag 15 november 2013

Fredagsmys

Klockan 7:00 startade dagens träning. Spinning med efterföljande frukost. Balsam för kropp och själ. Riktigt bra pass han river av Fredrik. Det var 4:e dagen i rad som jag cyklade så benen var lite svårstartade. Men en bit in i passet lossnade det.
Nu blir det vila i helgen för i eftermiddag åker jag och Barbro ner till Stockholm för att supporta på SM i cykelcross som går imorgon. Både dam och herrklassen har lockat namnkunniga och duktiga åkare. Så årets SM kommer bli sevärt och spännande hoppas jag. På söndag väntar sista deltävlingen i CX-cupen med 50% extra poäng att köra om för deltagarna. Få se om det blir en stund över att hinna en sväng på Bike Expo också - det hade varit trevligt. Lite snäva öppettider tycker jag, framförallt på lördagen då man stänger redan kl 17. Nåja.

Datumen i 2014 års upplaga av Mitsubishi MTB Challenge har offentliggjorts. Inga ändringar där från preliminärdatumen jag fått tidigare. Verkar som om inte Västgötaloppet i Ulricehamn kom med till 2014. Hade väl varit kul med en ny bana i cupen eller?.

Inga kommentarer: