torsdag 28 januari 2010

#2

Jo visst. Har fått precis den uppstart av 2010 som jag önskade. NOT.
Sjuk i 9 dagar. Frisk 1 vecka. Nu sjuk igen.
Verkar fått någon skit på stämbanden, för jag låter som dagen efter kvällen före. Inte kul alls. Tänkte ju grunda på bra med träning nu inför cykling på Cypern. Men det verkar som ödet vill annat. Nåja, det är 4 veckor kvar men, men...tiden går. Det blir som det blir.

Imorse skjutsade jag Martin och Joakim till Velodromen. Passade på att hämta dator och lite annat på jobbet när jag var i närheten och sedan åkte jag hem. Så idag har jag harklat omkring lite här hemma.

Cypern ja, fixade resa o boende för någon dag sedan.
Vi - Martin och jag - åker ner den 25 februari och hem igen 8:e mars. Skall bli riktigt kul. Martin skall träna med teamkompisarna Bleckur och Edin. Kanske kan han köra något av loppen i Sunshine Cup också.
Det skall som sagt bli riktigt skoj.

Få se om jag hänger på snabbåkarna. Skulle inte tro det riktigt men jag får koncentrera mig på att utveckla förmågan att suga hjul (ligga på rulle). Det kan ju vara en konst som kan vara bra att behärska på sommarens långlopp.

CSI Miami ikväll - missa inte det!

2 kommentarer:

Pontus sa...

Alla ska verkligen till Cypern! Fusk tycker jag.

Göran Eriksson sa...

Häng på vetja! Eller har ni spikat resan till Mallis?