tisdag 5 januari 2010

Halvdag

Skönt med mjukstart på det nya året. Full dag igår och bara ½ idag.
Tänkte ta en tur på stan i em för att se om det finns några fynd.

Spinningen igår gick hyfsat bra men benen kändes lite tunga. Kanske har de senaste dagarnas skidåkning satt sina spår. Sen körde jag på med rätt tungt genom hela passet också. Tänkte ta en månad nu med fler tunga pass för att pressa fram lite mer styrka. Passet som Ninni tagit fram för vårterminen var riktigt bra tycker jag. Det blir lite nytändning nu när alla ledare har ny musik på sina pass. Jag fixade också en ny spellista att ha hemma för att köra lite fina 20:or till :-). Kanske Junioren kan använda den då han också var med och valde låtar.

Köpte hem en popnittång igår så kan vi bygga stänkskärmar till vintercyklarna. Inte för att det är så slaskigt just nu men det kommer väl. Det fina vintervädret vi har nu varar väl inte för evigt.

Vila idag - tror jag - om jag inte blir inspirerad att köra lite coreövningar då förstås.
Siktar på lite skidor imorgon.

Inga kommentarer: