fredag 26 mars 2010

Gråväder

Det är inte så man blir inspirerad att sticka ut på distans direkt när man tittar ut idag. Grått är ordet. Det blir heller ingen träning idag för mig men det var inte planerat så heller.
Har haft en lite lättare vecka på träningsfronten den här veckan så hittils har jag bara avverkat 2 spinningpass. Tror att det är bra med lite periodisering, då hinner man återhämta sig både mentalt och fysiskt. Planerar att köra minst 1, gärna 2, distanspass i helgen.

Jakten på sommarhjul till Vianon går vidare men inte speciellt bra. Att det skall vara så svårt....Klart hade man obegränsat med pengar vet jag vad jag skulle välja, men.....

Lopp #2 i F1-cirkusen går tidigt på söndagmorgon (7.30 svensk tid) på Albert Park. Hamilton verkar fått upp ångan och tog snabbaste tid på träningen idag. Schumacher var för första gången denna säsong snabbare än sin teammate Rosberg.

Se nu till att få en bra start på morgondagen. Börja med, att till frukost, kolla in F1-kvalet mellan kl.7 och 8 på TV6 eller Viasat Motor, efter det är det lagom att dra ut på distanspass. Jag hoppas jag kan följa den planen.

Inga kommentarer: