tisdag 16 mars 2010

Spagettiben

Ja j..lar vad darriga ben jag hade igår efter spinningen. De tidigare passen under helgen kändes verkligen. Hela passet var en pina och jag fick verkligen anstränga mig för att hålla fokus och tänka bort smärta i benen. Syra för ingenting kändes det som.
Raglade omkring som ett fyllo uppe på ICA-Maxi efter passet. Jag irrade omkring lite där för att dels slå ihjäl lite tid och dels handla lite innan det var dags att plocka upp Anna från DANSA!. Middagen var verkligen efterlängtad när vi kom hem kan jag säga.
Sedan slappade jag till CSI. Innan läggdags fick min Cefar göra lite jobb innan jag slöt ögonen för lite skönhetssömn. Idag vila, imorgon på´t igen.

Finns en intressent till Viton också, hoppas det faller ut possitivt. Han var och tittatde både i söndags och igår så hoppas, hoppas.
Jag fick ett bra erbjudande idag, om att köpa ett objektiv jag suktat efter ett bra tag. Ska få testa det senare i veckan så det finns viss risk för utgifter.

Inga kommentarer: