onsdag 7 april 2010

Halvvägs

Hmmm, skön känsla, har bara jobbat 1½ dag men man är redan halvvägs till helg. Lediga måndagar borde bli standard. Alternativt kan man ju ta lediga fredagar.

Följetongen sommarhjul till Viano är på jag att få sin upplösning. Firman Alloy Wheels Direct Ltd får äran att leverera kompletta Mercedes-originalhjul. Blir således likadana fälgar som på vinterhjulen. Jag har sett en del fräna fälgar under resans gång dock inga som jag tyck skulle passat riktigt riktigt bra på Vianon. Har hela tiden tyckt att de som sitter på nu är en bra kompromiss på de kriterier jag ställt upp - snygga, lätta att hålla rena och diskreta. Men nu är det beställda alltså - så nu återstår bara att DHL hittar hem.

Dagen träning blir ett spinningpass. Liksom igår. Och imorgon. Jag kör på nu i dagarna 3 få se vad benen säger om det.

Inga kommentarer: