torsdag 26 maj 2011

Jungfruberget

 Finfin intervallstig
Intervaller på schemat idag. Jag for till Jungfruberget direkt efter jobbet och körde 8st intervaller på en lagom rotig och sluttande stig. Brukar återvända till den då o då i detta ärende. För även om det finns 100-tals på berget så hittar man sina favoritavsnitt som man gärna återanvänder till vid olika typer av träning.
Efter intervallerna rullade jag runt lite och hamnade på Lugnetsidan om Skuggarvsvägen.
Där hittade jag den senast byggda MTB-stigen "Everytimes she smiles". Perfekt stig att öva kurvteknik och viktplacering på. Den fick bli sista stigen innan jag sedan rullade hemåt. Allt klappat o klart på 90 minuter.

Här kan man ha kul

Efter middagen har jag tillbringat 1 timme i passagerarstolen för att låta Anna övningsköra. Övning ger färdighet.....

Inga kommentarer: